کمپانی درونت Derwent

کمپانی درونت Derwent (که قبلاً “Cumberland Pencil Company” نام داشت ) یک مارک مداد ، مواد هنری و سایر لوازم التحریر برند انگلیسی هست.

این تجارت در سال 1832 در کامبرلند با نام “بانک، پسر و شرکت” آغاز شد. [1] این شرکت در سال 1980 توسط شرکت آمریکایی ACCO Brands (معروف به رکسل) در سال 1980،خریداری شد و به برندی در محدوده محصولات آنها تبدیل شد. 

این شرکت به خاطر تولید بهترین مدادهای جهان شناخته شده بود.قبلاً محصولات با دست در کارگاه‌های کوچک ساخته می‌شدند، اما در  1832، اولین کارخانه مدادسازی در این منطقه توسط “بانک، سون و شرکت” افتتاح شد. این شرکت قبل از اینکه در سال 1916 به “ شرکت مداد کامبرلند” تبدیل شود، از چندین دست گذشت.

مداد رنگی

مداد رنگی Derwent به طور سنتی در بسته های 12، 24، 36 و 72 رنگ مختلف فروخته می شود. آنها همچنین در طیف وسیعی از جعبه های نمایش چوبی یا مجموعه های شش تایی که به عنوان بسته های آزمایشی در نظر گرفته شده اند، موجود هستند.قدیمی ترین خط مداد رنگی Derwent، Artist، از محدوده 24 به 72 در 1939 و از 72 رنگ به 120 در سال 1996 گسترش یافت. مدادهای استودیویی و آبرنگ هنوز در 72 رنگ اصلی موجود هستند. مدادهای پاستلی در سال 1994 معرفی شدند و در 90 رنگ عرضه شدند.

Derwent Signature مجموعه ای از مدادهای سبک بود که در 60 رنگ موجود بود (مدادهای آبرنگ Signature در 40 رنگ عرضه شد) اما پس از چند سال تولید آن متوقف شد.

72 طیف رنگی جدید شامل مدادهای Derwent Coloursoft و Derwent Inktense است.

کمپانی درونت همچنین طیف وسیعی از مدادهای گرافیتی مانند Graphitone و Graphitint (یک رنگدانه رنگی محلول در آب و ترکیب گرافیت) و مدادهای زغالی مانند Tinted Charcoal و همچنین اقلام ویژه مانند Aquatone، طیفی از 24 چوب از رنگ خالص محلول در آب تولید می کند .

 

Derwent همچنین یک برس آبی ایجاد کرد که آب را در بشکه قلم قرار می دهد که از طریق یک دریچه به یک برس الیافی می رسد و هنگامی که قلم مو با کاغذ برخورد می کند جریان ثابتی از آب ایجاد می کند.

این شرکت نوآوری خود را با راه اندازی مجموعه هایی از جمله Lightfast و Procolour ادامه داده است، به علاوه با راه اندازی Inktense Paint Pan Travel Set در سال 2018، به دسته های مجاور مانند رنگ تبدیل شده است.

  • کیفیت بالای محصولات
  • تنوع
  • جنس مرغوب
  • تولید در کشور انگلستان

از دیگر مواردی هست که ما را به خرید از کمپانی درونت Derwent

قانع می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *